Thursday, December 3, 2009

Buat peserta2 RCK VF Underground

Haha....saye tahu kamu...kamu...dan kamu...tak sabar2 nak sampai Labuan kan.

Erm....memandangkan saye tengah takde keje, maka saye meluangkan masa untuk upload gambar2 ni buat tatapan kamu semua sebagai persediaan sebelum ke sana.

Sape2 ada kamera, jgn lupa bawak charger sekali ye. Saya pasti akan banyak gambar yang bakal dicapture.

Semoga kita semua selamat pergi dan selamat kembali...semoga niat baik kita ke sana (mengunjungi saudara seagama) diberkati olehNya. Insya Allah...


Kad jemputan Hotman_Rabbit


Lokasi majlis


Jarak dari Waterfront ke lokasi majlis


Pemandangan Waterfront dari atas..hehe..


Pemandangan di Waterfront Labuan


Rasa macam mo berendam dalam ni :p





Sekian terima kasih. Muahaha....

4 orang kaya kat sini:

Aujinz said...

ahaks..
sajer jer nak bagi orang teruja..

adza said...

mencik..
majuk seminggu..

:-(

Fina Fento said...

alaaa...:((:(( jelesnyaaaaaa:((:(( nk itottttt:((:((

my_sakura said...

tak baik la yana ni :((:((
yana,nnti ko kawen jgn buat jauh2 :((

Tak Suka

  • Tempoyak, petai, jering, cencaluk, etc..
  • Prejudis
  • Orang jual kuih talam dua muka
  • Makan daging kambing

Buatku Tersenyum

  • Senyuman si dia :p
  • Kucing yang nakal
  • Keluarga
  • Orang pekak dan bisu berkomunikasi
  • Anak-anak yatim dan OKU yang ceria

Saya Anak JOHOR!

bighandesign