Thursday, July 10, 2014

Siapa nak join dan buat bisnes Shaklee?

PERHATIAN! PERHATIAN!

Saya mencari business partner.
Ada 4 tempat kosong untuk diisi.

Kenapa business partner?
Sebab saya juga baru bermula.
Saya nak kita belajar, cari gali ilmu dan bina kejayaan bersama2.
Buat sorang2 memang rasa letih sikit kan?

Ada sesiapa berminat nak jana pendapatan bersama Shaklee?
Alhamdulillah bonus pertama saya berjaya cecah 3 angka. Saya percaya anda juga mampu! 

Syarat2nya :

 Ada kesungguhan dan keazaman.
 Berani keluar daripada comfort zone.
 Sanggup ketepikan rasa malu untuk belajar dan bermula dari bawah.
 Boleh menerima nasihat dan teguran.
 Tidak mudah putus asa.

Jom mulakan sekarang!
EMPAT KEKOSONGAN JE TAU! SIAPA LAMBAT DIA RUGI ~~
Lagi lama anda tunggu, lagi jauh peluang meninggalkan anda.
Betul tak? 

Takut tak ada masa sebab bekerja sepenuh masa?
JANGAN RISAU! Saya juga pekerja sepenuh masa.

PERCAYA PADA DIRI SENDIRI!
Group kita memang supporting habis! Memang best! Sangat membantu! 
(Hamek semua pun aku letak tanda seru. HAHA!)

Jom mulakan langkah anda, walau sekecil mana sekalipun.
Bertatih2 dahulu, berlari2 mcm pelari pecut dunia kemudian. Hehehehe.....

Yana (ID 1151261)
SMS/Whatsapp : 012-7310956
Email : aurelia_mjsc85@yahoo.com

0 orang kaya kat sini:

Tak Suka

  • Tempoyak, petai, jering, cencaluk, etc..
  • Prejudis
  • Orang jual kuih talam dua muka
  • Makan daging kambing

Buatku Tersenyum

  • Senyuman si dia :p
  • Kucing yang nakal
  • Keluarga
  • Orang pekak dan bisu berkomunikasi
  • Anak-anak yatim dan OKU yang ceria

Saya Anak JOHOR!

bighandesign