Thursday, August 19, 2010

Sudah-sudahlah tu...

Tak nak cakap banyak.
Tapi aku cuma nak bagitau...
sudah-sudah la tu cakap yg bukan2.
Makin banyak kau bercakap,
makin banyak fitnah kau buat.
Kau jumpa aku pun tak pernah,
apetah lagi orang2 dalam hidup aku,
tak payah la pandai2 nak kategorikan aku ni
perempuan jenis apa.

Kesian betul.
Banyak jugak dosa kau dgn aku.
Tapi takpelah.
Aku faham apa kau rasa.
Jadi aku maafkan semua fitnah
dan sangka buruk kau tu.
Tapi kali ni je.
Lagi sekali aku dengar kau cakap benda tak betul pasal aku,
Sila jangan segan-segan hulur 10 jari minta maaf kat aku ye.
Aku bukannya kejam sangat pun
Sampai tak nak maafkan kau sampai mati.

1 orang kaya kat sini:

xalimx said...

siapakah gerangan si dia

Tak Suka

  • Tempoyak, petai, jering, cencaluk, etc..
  • Prejudis
  • Orang jual kuih talam dua muka
  • Makan daging kambing

Buatku Tersenyum

  • Senyuman si dia :p
  • Kucing yang nakal
  • Keluarga
  • Orang pekak dan bisu berkomunikasi
  • Anak-anak yatim dan OKU yang ceria

Saya Anak JOHOR!

bighandesign