Saturday, May 15, 2010

Bingkisan hati

Bismillahirrahmanirrahim...

Sekadar catatan ringkas buat menyampaikan maksud.

Sejak hadirnya dia dalam hidup aku, macam-macam perkara dah jadi.
Bukan permulaan yang baik bila hari-hari aku sentiasa diiringi air mata.
Hari-hari aku diisi dengan tohmahan mereka yang tak mengerti.

Namun syukurlah kini aku semakin bahagia.
Tapi aku sentiasa ingat, Allah menguji hambaNya melalui kesusahan dan kesenangan.
Melalui bahagia dan derita.
Semoga aku tak lupa...
..bahawa di sebalik bahagia pasti akan ada ujian yang sentiasa menanti masa untuk mengambil ruang.
Kerana niat kami dalam bercinta cuma satu...
Untuk bersatu dalam redha Ilahi...di dunia dan akhirat.

Semoga hubungan ini diberkati dan dipelihara.
Aminn...


ps. :: Syukur ya Allah kerana memberikan bantuanMu kepadanya untuk melalui dugaan itu. Alhamdulillah...

2 orang kaya kat sini:

xalimx said...

semoga perhubungan cik yana kekal sehingga ke syurga..amin

Cik Yana said...

mekasih alim. insya Allah :)

Tak Suka

  • Tempoyak, petai, jering, cencaluk, etc..
  • Prejudis
  • Orang jual kuih talam dua muka
  • Makan daging kambing

Buatku Tersenyum

  • Senyuman si dia :p
  • Kucing yang nakal
  • Keluarga
  • Orang pekak dan bisu berkomunikasi
  • Anak-anak yatim dan OKU yang ceria

Saya Anak JOHOR!

bighandesign