Sunday, June 26, 2011

Saya menang pas masuk final Maharaja Lawak!

Saya ni online je keje. Tapi update blog sebulan tak skali. Kehkeh...

Hari tu, tengah syok online main game, ternampak la enosmen ni kat wall facebook.


Maka dengan segera saya pegi kat link page Astro, lepas tu nampak enosmen lain pulak.


Dan dengan segera jugak saya pegi website Astrolife. Kat situ dia suruh isi borang, tak ada slogan tak ada soalan. Cuma mintak maklumat dengan no akaun Astro je. Saya pun bukan la mengharap sangat [tapi kalau dapat bagus jugak. Hehe...]. Yelah....bukan selalu pun dapat cabutan bertuah ni kan, apa lagi kalau berebut-rebut pas dengan beribu orang lain.

Sekali di satu petang yang indah, saya dapat satu SMS.


Wawawawaaaaa.....senyum lebar sampai telinga baca SMS ni. Terkejut bila tiba-tiba dapat EMPAT pas masuk. Ingatkan koman2 pun dapat dua je sebab kat page Astro diorg berebut-rebut buat task yang diarahkan untuk dapatkan 2 pas, saya pulak senang-senang baring-baring je pun boleh dapat 4 keping pas. Hehehe....

Tapiii!!!
Masa ni saya kat JB. Waaaaa...!! Tak acinye :(
Ingat nak pass kat ipar-ipar, tapi diorg pun takleh amik sebab pompuan jaga kaunter tu strict bebenor nak jugak bil Astro original. Saya dah bagi gambar bil pun dia takmo. Alaaa....4 keping tu memang dah reserve untuk saya pun kan? Berkira betul -.-" [menyampah!] Macam mana nak bagi diorg bil kalau saya ada kat JB?

Tahape2 la Astro. Selalu buat orang marah.
Okay. Geram. Nak bagi pas percuma tapi macam tak ikhlas je. Chit!
Oppsss.....teremo lak. Hehehe....

Kesimpulannya malam tu saya tengok final Maharaja Lawak kat Youtube je T_T

Apa pun, tahniah Sepah sebab berjaya menjadi juara. Sepah memang terbaeklah. Lawak selamba je. Eskpresi muka pulak macam mintak ditumbuk-tumbuk je. Hehehe.... Sepah punya lawak tengok banyak kali pun masih tergelak lagi. Itu namanya lawak. Lambat basi :p

**Rezeki anak agaknya kan?**

0 orang kaya kat sini:

Tak Suka

  • Tempoyak, petai, jering, cencaluk, etc..
  • Prejudis
  • Orang jual kuih talam dua muka
  • Makan daging kambing

Buatku Tersenyum

  • Senyuman si dia :p
  • Kucing yang nakal
  • Keluarga
  • Orang pekak dan bisu berkomunikasi
  • Anak-anak yatim dan OKU yang ceria

Saya Anak JOHOR!

bighandesign